ארון כיבוי אש פח

ארון כיבוי אש חייב להיות במקומות רבים לפי החוק. יש נהלים ברורים של רשות כיבוי ההצלה שכפופה לממשלה שמגדירה מי צריך ארון כיבוי אש כמוצר חובה אך בכל זאת יש אנשים רבים שירצו להתקין אותו. אחד מארונות כיבוי האש הכי טובים ונפוצים שיש הוא ארון כיבוי אש פח וזה הזמן להכיר אותו.

מהו ארון כיבוי אש פח?

ארון כיבוי אש הוא הארון האדום שכולנו מכירים ורואים בכל מיני מסדרונות במוסדות לימוד, במפעלים גדולים ולעתים גם בבנייני המגורים בהם אנו גרים. ארון כיבוי אש מכיל בתוכו את צינור כיבוי האש שהוא צינור ארוך שיכול להגיע עד 25 מטרים כאשר הוא מגולגל בפנים בגלגלון ייעודי. ארון כיבוי אש יכול להיות עשוי מכמה חומרים ביניהם פח ופיברגלס כאשר ארון כיבוי אש פח הוא הנפוץ יותר. ארון כיבוי אש זה עשוי מפח דק מאוד שלרוב יעבור גלוון כך הוא יהפוך להיות הרבה יותר עמיד בטווח הארוך. ארון כיבוי אש פח נחשב לארון יעיל מאוד גם בגלל העמידות וגם בגלל המחיר.

למה ארון כיבוי אש פח נחשב לטוב?

ארון כיבוי נחשב ליעיל מאוד והשכיחות שלו היא ההוכחה לכך. ארון כיבוי אש מפח יהיה עמיד מאוד והעמידו תהזו מתבטאת גם לאורך זמן וגם כיוון שהוא שומר על הצינור שבפנים פני חבלות וכמובן מפני שריפות. תארו לכם שארון כיבוי אש היה נדלק ואז לא היה ניתן להשתמש בו בשעת חירום למעשה כל ההתקנה שלו והקנייה שלו הייתה מבוזבזת ולא היה ניתן להציל את המבנה מהתפשטות השריפה ולעתים זה גם היה פוגע בחיי אדם. כמו כן ארון כיבוי אש מפח מעוצב מאוד, הוא נעים בעין למרות הצבע האדום שלו שיכול להיות דומיננטי במיוחד.

כמה עולה ארון כיבוי אש פח?

ארון כיבוי אש מפח יכול להגיע במחירים שונים מאוד זה מזה. יכול להיות שארון כיבוי האש יהיה איכותי במיוחד כי הוא עמיד יותר, הגלוון שלו יהיה איכותי יותר והגימורים שלו יהיו מרשימים יותר. יש סיכוי גם שהארון יהיה יקר יותר בגלל החברה שמייצרת אותו כי כל חברה תתמחר אותו כפי שהיא תרצה. יש חשיבות רבה גם לגודל שמשפיע על המחיר. המחיר יכול להיות הרבה יותר גבוה אם מדובר בארון כיבוי יחסית גדול אם כי בדרך כלל הנהלים הם אלו שיקבעו מה יהיה הגודל של ארון כיבוי האש אותו תצטרכו לקנות. יחד עם זאת המחיר שלו יהיה מושפע משאר הציוד שתקנו. 

מי יכול למכור ולהתקין לנו ארון כיבוי אש כזה?

כדי לקנות ארון כיבוי אש מפח אתם צריכים לפנות חברת בטיחות באש . חברה זו יכולה למכור מערכות מורכבות וגדולות הרבה יותר כמו למשל מערכות לסילוק עשן או מערכות ספרינלקרים לכיבוי אש, וכמובן גם ציוד קטן ופחות מתקדם כמו למשל מטפי כיבוי אש או צינורות וארונות כיבוי. חשוב לזכור כי המכירה של ארון כיבוי אש היא לא השלב האחרון שלו אלא ההתקנה. לכן אתם חייבים לזכור כי המחיר שלו חייב לכלול גם את ההתקנה או לחלופין, כאשר אתם משווים את המחירים אתם צריכים לשאול גם כמה עולה ההובלה וההתקנה.

כיצד נוודא שהקנייה שלנו נכונה?

כדי לוודא שמדובר בקנייה נכונה אתם צריכים לזכור כי ציוד כיבוי אש קונים פעם אחת ולכן הוא חייב להיות תקין, מתאים לשימוש שלכם במאה אחוזים וכמובן שהחברה תמיד תספק לכם מענה לכל שאלה. גם ארון כיבוי אש שהוא מהציוד הפשוט יותר שהחברה הזו יכולה למכור לכם, צריך להגיע באחריות ובהסכם מכירה ברור ונהיר.

from a-danan.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מטפים בצפון

כל מה שצריך לדעת על התקנת גלגלון כיבוי אש

יועץ בטיחות אש