גלאי עשן במקום ציבורי

גלאי עשן יכול להיות מוצר כל כך קטן עם משמעות כל כך גדולה. הוא אמנם לא יכול למנוע שריפות אך הוא יכול להתריע עליהם מהר מאוד כך שהשריפה לא תמשיך להתפשט ולגרום לנזק רב. זה הזמן להבין כיצד תורמים לאי העשן לנוכחותם של אנשים רבים במקומות ציבוריים ועוד כמה פרטים חשובים.

למה צריך גלאי עשן במקומות ציבוריים?

גלאי עשן יכול להיות הכרחי במקומות ציבוריים ולא רק בגלל שיש נהלים שקובעים שהוא צריך להיות בהם. גלאי עשן הוא כלי יעיל במיוחד כדי לזהות שריפות מיד כאשר הן פורצות. כאשר מתחילה שריפה מיד יתחיל לצוץ עשן, וכמובן אין עשן בלי אש. אחרי שהעשן יגיע אל גלאי העשן הוא יפעיל אותו וכך יתחיל סדר פעולות שייקבע מראש, כמו למשל הפעלה שלאורות מהבהבים, סירנות ולעתים גם התראות אל הטלפון הנייד של בעלי המקום, בין אם מדובר על עסק או בית. גלאי עשן במקומות ציבוריים יהיה עוד יותר חשוב כיוון שהוא יכול למנוע לכידה של אנשים בעשן וכמובן נזקים חמורים במיוחד.

מי מתקין את גלאי העשן וכיצד זה קורה?

התקנה של גלאי עשן במקום ציבורי ולמעשה בכל מקום אחר יכולה להתבצע רק על ידי איש מקצוע מתאים. אותה חברה שמכרה לכם את גלאי העשן גם צריכה לשלוח טכנאי שיתקין אותם במקום. ללא איש מקצוע מהתחום אי אפשר להתקין את הגלאים כיון שהם צריכים לעבור כיול עם המערכת. יכול להיות שיהיו גלאי עשן שיוכלו להיות מותקנים לבד בלי צורך בעזרה מקצועית כיוון שהם רק מצפצפים כאשר הם קולטים עשן. ההתקנה של גלאי העשן כמעט תמיד תהיה על תקרה או על החלק העליון ביותר של הקיר וזאת בדרך כלל כאשר אין יכולת להתקין על התקרה. ההתקנה עצמה מהירה מאוד.

כמה עולים גלאי עשן ובמה המחיר תלוי?

המחיר של גלאי עשן תלוי במגוון רחב של פרמטרים. ראשית, כמות גלאי העשן יכולה להיות משמעותית מאוד לגבי המחיר של כל גלאי וגלאי. אם קונים גלאי עשן תקבלו מחיר מלא אך לעומת זאת מי שיקנה עשרות גלאי עשן יקבל מחיר נמוך יותר ליחידה מטבע הדברים. כמו כן המחיר של גלאי עשן נקבע לפי האיכות שלו, ככל שהוא יהיה מדויק יותר בזיהוי שלו וככל שהוא יהיה משוכלל ועמיד יותר לאורך זמן, המחיר שלו יעלה בהתאם. חשוב לזכור כי לעתים גם הפירמה של החברה משפיעה ולכן חשוב לבצע סקר שוק ולהבין מי השחקנים בשוק זה ומי נחשבת לחברה המומלצת והאיכותית ביותר. המחיר עצמו יכול לנוע בין 200 ועד 600 שקלים לגלאי בודד אחד.

כיצד בוחרים את החברה ואת גלאי העשן?

כדי לבחור את גלאי העשן הכי טוב שיש תחילה בררו מי החברות הטובות. עוד לפני שמתחילים לחפש באינטרנט באופן עצמאי אפשר לשאול חברים או בני משפחה, אפילו דרך הפייסבוק, ולקבל המלצות. יכול להיות שאנשים רבים ישמחו לעזור לכם ואם לא בשם של חברה אז בטיפים לרכישה, וזאת מהניסיון שלהם כלקוחות. כדאי לבחור את גלאי העשן רק אחרי סקר שוק מעמיק והשוואה של כל הפרמטרים ולא רק את המחיר.

מה צריך לוודא לפני שמבצעים את הרכישה?

לפני שמשלימים את הרכישה של גלאי העשן אתם חייבים לבדוק את כל פרטי העסקה. אתם צריכים לזכור כי ככל שתבצעו את הקנייה בצורה שקולה ומחושבת יותר יש סיכוי נמוך יותר שתפספסו פרטים כמו למשל האחריות שמעניקה לכם החברה על הגלאים, שירות התחזוקה ובדיקות התקינות שיידרשו להם וכן הלאה.

from a-danan.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מטפים בצפון

כל מה שצריך לדעת על התקנת גלגלון כיבוי אש

יועץ בטיחות אש