ציוד כיבוי אש בצפון

נדמה שלא צריך להסביר למה ציוד כיבוי אש חשוב. הוא לא רק יכול להציל פגיעה משמעותית ברכוש ובציוד, הוא יכול להיות גם מציל חיים. ציוד כיבוי אש בצפון, במרכז ובדרום יכול לשנות את הבטיחות במקום מקצה לקצה וזה בדיוק הזמן להבין כיצד בוחרים אותו בצורה נכונה עם כל הפרטים על התהליך.

מה כולל ציוד כיבוי אש?

ציוד כיבוי יכול לכלול מגוון רחב של כלים שיכולים להיות מוכרים מאוד, כמו למשל מטף כיבוי אש או גלאי עשן ומוכרים פחות כמו מפוח לפיזור עשן, שמיכת מילוט מחדרים בוערים וכף גדולה לכיבוי האש. ציוד כיבוי אש בצפון אפשר למצוא במגוון רחב של צורות וצריך לזכור שגם אם נועד לאותו השימוש, יש סיכוי טוב שהוא יהיה שונה מאוד בכל שאר הפרמטרים שלו. ציוד כיבוי אש מתחיל מהכלים הפשוטים ביותר, כלים ידניים כמו שמיכה או כף לכיבוי, ועד מערכות מכבות במיוחד כמו מערכת לסילו עשן, מערכות כיבוי אש כמו ספרינלקרים וכולי. באמצע יש את המטפים, ארונות וצינורות כיבוי, הידרנט וכו'.

איפה קונים ציוד כיבוי אש בצפון?

ציוד כיבוי אש בצפון אפשר למצוא אצל חברות רבות שחלקן פועלות גם בפריסה ארצית. לכן לא תמיד זה משנה איפה תחפשו את הציוד כי ברגע שתרצו התקנה של מערכת מסוימת או שתרצו כמה מטפי כיבוי אש לעסק, תמיד תוכלו להיעזר בהן והן יגיעו עד לבית הלקוח בלי להוסיף מחיר על הנסיעה. חשוב לזכור לבצע סקר שוק מעמיק לפני שבוחרים בחברה שתמכור לכם ציוד כל כך חשוב כיוון שהוא יכול להציל חיים. חשוב לבחור בחברה שגם תציע לכם שירות תחזוקה ובדיקות תקינות לפי הצורך, לפי סוג הציוד, וכמובן גם תייעץ לכם מה אתם צריכים, תספק לכם מידע על כל הציוד וכן הלאה.

כמה עולה ציוד כיבוי אש בצפון?

ציוד כיבוי אש בצפון יכול לעלות בטווח מחיר כה רחב עד שאי אפשר לדבר עליו במספרים. מצד אחד מטף כיבוי אש יכול לעלות 200 שקלים בעוד שמערכת כיבוי אש תעלה כמה עשרות אלפי שקלים. יכול להיות שארון כיבוי אש שכולל צינור יעלה לכם 600 שקלים וארון כיבוי אש אחר יעלה לכם 2000 שקלים. הכל תלוי בכמות הציוד שאתם קונים, סוג הציוד, הפירמה של היצרן שגם הוא משמעותי בגלל עמידות ושם בשוק וכמובן גם המיקוח שלכם שלעתים יכול להוזיל את העלויות במקצת, בעיקר כאשר מדובר בקנייה גדולה יחסית. 

כיצד נבחר את הציוד הנכון?

כדי לבחור את הציוד הנכון אתם חייבים להבין מה אתם צריכים. כדי להבין מה אתם צריכים אתם חייבים להבין קודם כל מה הנהלים קובעים כי זו הנקודה החשובה ביותר. למשל אם אתם רוצים לרכוש ציוד כיבוי אש שיהיה לבניין המגורים שאתם בונים אתם צריכים להתחשב במה שהנהלים של רשות הכיבוי וההצלה אומרים, שיכולים לדרוש מכם ארון כיבוי אש בלובי של הבניין ובכל קומה. אם מדובר בעסק הדרישות יהיו שונות ולעתים מחמירות הרבה יותר. כמו שנאמר כבר לעיל אם תבחרו בחברה מנוסה ואמינה היא כבר תסביר לכם איזה ציוד כיבוי אש אתם צריכים וכמובן גם לפי הנהלים עצמם. 

כיצד נבחר את החברה המתאימה?

מכל המידע הרב שקיבלתם במאמר האחרון כנראה הגעתם למסקנה אחת עיקרית והיא שבחירת ציוד אש תלויה מאוד בחברה שמוכרת אותו. יכול להיות שהחברה תהיה אמינה במיוחד, ואז כל המשימה תהיה הרבה יותר קלה. את החברה יש לבחור לפי המלצות ולפי רושם ראשוני, ובין היתר לפי המחיר. 

from a-danan.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מטפים בצפון

כל מה שצריך לדעת על התקנת גלגלון כיבוי אש

יועץ בטיחות אש