מטפים בצפון

מי צריך מטפים בצפון? כמה הם עולים? ממי אשפר לקנות אותם? יש מגוון רחב של שאלות על מטפים באופן כללי והמאמר הבא יענה לכם על כולם. אם אתם צריכים מטפים לטרנזיט שלכם, לעסק שלכם, לבית או לכל מקום אחר, המאמר הבא יסביר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת.

מי צריך מטפים בצפון?

מטפים בצפון הם מצרך מבוקש כיוון שכל המגזרים צריכים אותם. מפעלים, בתי מלאכה, עסקים, משרדים, מסעדות, מועדונים, אוטובוסים, משאיות, בתים פרטיים, מלונות, דירות, כל אלו צריכים שיהיו להם מטפי כיבוי אש. מטפים אלו חשובים מאוד מכיוון שמדובר על כי הגנה יעיל מאוד נגד שריפות. מנם יש כיום מערכות גילוי אש במקומות רבים וברוב העסקים אך מערכות אלו עדיין לא מספקות תשובה לכיבוי השריפה. כיבוי השריפה יכול להיות צעד חשוב מאוד להגנה על חיי אדם וכמובן על הגנה על הרכוש ולכן אתם לא יכולים להתמודד איתם בלי מטף אחד לפחות, אפילו אם יש לכם מערכת מתקדמת יותר במקום כמו למשל מערכת ספרינלקרים או אפילו צינור כיבוי אש.

האם יש חקיקה בנוגע למטפים?

יש חקיקה בנוגע למטפים ואי אפשר להתעלם ממנה כי היא גם נאכפת בצורה קשה מאוד. אי אפשר להתעלם מהעובדה שמטפי כיבוי אש יכולים להציל חיים ולכן יש מקומות מסוימים, כמו אוטובוסים או עסקים, שחייבים שיהיו בהם מטפי כיבוי אש להגנה גם כאשר הנוכחים במקום כלל לא חושבים על האפשרות שתפרוץ שריפה. החקיקה בנוגע למטפי כיבוי אש קובעת הרבה דברים לגביהם: היא קובעת מי חייב לרכוש מטפי כיבוי אש, היא קובעת אלו סוגי מטפי כיבוי אש אלו צריכים להיות, היא קובעת מה יהיה הגודל של המטפים והיא כמובן גם קובעת את נהלי התחזוקה שלהם ובדיקות התקינות הנדרשות.

מה צריך לדעת על בחירת המטף?

בחירת מטף כיבוי אש אינה בחירה פשטה כל כך ולא כל מטף כיבוי יכול להתאים לשימוש שלכם. צריך לזכור כי מטפי כיבוי אש מיעים בכל מיני גדלים ובכל מיני סוגים ולכן יכול להיות שבחירת מטף כיבוי אש לא מתאים לא רק תעלה לכם באי עמידה בנהלים ובקנסות ויחד עם זאת באיבוד רישיון העסק באופן זמני, אלא גם בנזקים גדולים לרכוש ופגיעה בחיי אדם. מטפים שלא מתאימים לכיבוי השריפה שיכולה לפרוץ במקום למעשה לא יהיו יעילים.

ממי אפשר לרכוש מטפים?

מטפי כיבוי אש אפשר למצוא בלי בעיה וכל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאינטרנט ולחפש. מהר מאוד ייפתחו בפניכם אפשרויות רבות של חברות בטיחות באש שיספקו לכם את המטפים שאתם רוצים במחירים שונים ומיצרנים שונים. כל מה שנשאר לכם לעשות זה לחפש את המטפים שמתאימים לכם ולבחור את החברה האמינה והמשתלמת ביותר. חשוב לבצע סקר שוק מעמיק כאשר בוחרים ציוד כיבוי אש חשוב מאוד כמו מטפים, אי אפשר לזלזל בהם כיון שבסופו של יום ביום מן הימים הם אלו שיכולים להציל אתכם ולמנוע פגיעה הרבה יותר יקרה. כמובן שיש צורך להתייחס גם להמלצות לפני הבחירה, תוכלו לקרוא חוות דעת על החברות שמוכרות את המטפים וכמובן להתרשם מהן גם בשיחת טלפון.

מה נדרש אחרי קניית המטף?

קניית מטפי כיבוי אש היא רק השלב הראשון. כדי להבטיח שמטפי כיבוי אש יעבדו בעת חירום אתם חייבים לבדו את התקינות שלהם לפי הנהלים, לפחות כל שנה. יכול להיות שתצטרכו לבדוק אותם בתדירות גבוהה יותר וכמובן למלא אותם בעת הצורך. יכול גם להיות שהמטף יהיה פגום וזה גם דבר שיכול לסכן אתכם בשעת חירום ויש להימנע ממנו על ידי אותן בדיקות תקינות.

from medium.com/@11kermittt Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כל מה שצריך לדעת על התקנת גלגלון כיבוי אש

יועץ בטיחות אש