מערכת גילוי אש לעסקים

כאשר יש לנו עסק פרטי זו היא האחריות שלנו לדאוג לרווחה ולביטחון האישי של העובדים שלנו. הביטחון האישי של העובדים שלנו כולל גם את תקינות הבניין בו העסק שלנו פועל. כאשר העסק שלנו פועל מתוך בניין שלא עומד בתקני הבטיחות אנחנו מסכנים את העובדים שלנו ואת עצמנו. אנחנו גם מסכנים את העסק שלנו בכך שהוא עלול לקבל קנס בשל כך. כל עסק חייב להתקין בבניין שלו מערכת לגילוי אש. מערכות גילוי אש הן פריט חובה בכל בניין ציבורי שמאכלס כמות גדולה של אנשים. אם יש לנו עסק כמו בית מלון, פאב או מסעדה אנחנו חייבים להתקין בו מערכות לגילוי ואיתור אש.

למה חשוב שבכל עסק יהיה מערכות לגילוי אש?

בכל עסק גדול כקטן חשוב מאוד שיהיו מערכות לגילוי אש. בעסקים כמו:
·         בתי קפה
·         אולמות אירועים
·         מכוני כושר
·         חברות היי טק
חשוב שיהיה מערכות איכותיות ומתקדמות לגילוי אש. ללא התקנה של מערכות אלו לא נוכל לקבל אישור ממכבי אש לפתוח את העסק שלנו. מכבי האש מאשרים פתיחה של עסקים רק כאשר הם עונים על כל דרישות הבטיחות שלהם. עסק שיש בו מערכות שמזהות התחלה של שרפות או אש הוא עסק שבטוח יותר לעבוד בו ולא צריכים לחשוש לבוא כל בוקר לעבוד בו.

מערכות לגילוי אש – למה אסור לנו להתפשר עליהן!


מערכות גילוי אש הם אחד הדברים שאסור לנו להתפשר עליהם. אנחנו יכולים לקנות מערכת גילוי אש זולה ולא להשקיע בהתקנה שלה – אבל אז במקרה שבאמת תהיה שרפה והמערכת לא תגלה אותה אנחנו נהיה בסכנה ונוכל אף לשלם על כך בתביעה של רשלנות. אם נבחר להשקיע במערכת של גילוי האש במשרד שלנו נוכל ליהנות מאוד מכל רגע שנהיה במשרד של העסק שלנו כי אז נוכל להיות בטוחים שיש מי ששומר עלינו. בטיחות אש היא לא דבר שמשחקים אתו וחשוב שנשקיע הרבה מאוד מחשבה ותכנון בהכנת העסק שלנו מבחינה בטיחותית. כאשר אנחנו משקיעים בבטיחות העסק שלנו אנחנו מכבדים את חיי העובדים שלנו.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מטפים בצפון

כל מה שצריך לדעת על התקנת גלגלון כיבוי אש

יועץ בטיחות אש