כך נמנע תקלות במערכות גילוי אש שלנו

מערכת גילוי אש אפקטיבית שאין בה תקלות

מערכות גילוי אש הן מערכות מצילות חיים. החוק בישראל קובע שכל מבנה ציבורי חייב להכיל מערכת לכיבוי אש וגם בבתים פרטיים מערכות כאלו יכולות להציל את החיים של השוהים בה וכמובן גם ציוד רב. התקנה של מערכות אלו הוא רק השלב הראשוני ואנחנו חייב למנוע תקלות בעתיד שיכולות להיות הרות גורל. כדי שמערכת גילוי אש תהיה אפקטיבית היא חייבת לפעול בצורה תקינה ותקלות תמיד יכולות לקרות בכל המערכות הכי חשובות והתפקיד שלנו הוא לדאוג שיהיו בה כמה שפחות תקלות לאורך זמן רב. יש כמה דברים חשובים שכל אחד חייב לעשות כדי שהמערכת באמת תפעל כראוי ואסור לזלזל באף שלב.

כך נמנע תקלות במערכות גילוי אש שלנו
·         מערכת לגילוי אש היא מערכת חשובה ביותר שמצילה חיים ולכן אסור לזלזל בהתקנה שלה. אם התקן קובע מערכת מסוימת חשוב לעמוד בו ולא להתקין מערכת פחות מתוחכמת, כמו למשל מערכות שלא שולחות קריאה מיידית לתחנת כיבוי אש או מערכות שגם מכבות את השריפה חלק מהמערכות רק מתריעות על ידי אזעקה ועל ידי נורות אזהרה ולפעמים מערכת כזו, בגלל המבנה עצמו והתשתית שלו, לא מספיקה. חשוב להתקין מערכת מתאימה ועל ידי חברה מנוסה ומוכרת בתחום.

·         גם אחרי שחברה מומלצת ומנוסה בתחום התקינה לנו מערכת עלינו לוודא שאנחנו מתחזקים אותה נכון. כדי למנוע תקלות בתפעול המערכת אנחנו צריכים להקשיב לכל מה שנאמר לנו בעת ההתקנה לגבי תחזוקה נכונה שלה וביקורת שנתית שאנחנו צריכים לערוך. בכל מצב בו המערכת אינה מתפקדת כראוי, התחזוקה שלה נתקלת בבעיות, עלינו ליצור קשר עם החברה שהתקינה כדי להיות מוכנים למקרה אמת בצורה מלאה.


הכירו את המערכת על פרטיה



מערכות גילוי אש הן מערכות מסובכות ואם תכירו את כל החלקים במערכת תוכלו לקבל מושג טוב יותר מה בדיוק יכול להיתקל בבעיות. חשוב מאוד לוודא שגלאי העשן מותקנים היטב ושהם אינם מוסתרים על ידי חפצים שונים שנמצאים במקום, לוודא שכל ציוד הבטיחות למקרה שריפה כמו ספרינקלרים או מטפי כיבוי נמצאים במקומם וכמובן לבצע בדיקות ותרגולים אחת לתקופה.

המאמר כך נמנע תקלות במערכות גילוי אש שלנו פורסם ראשון בבלוג
from a-danan.tumblr Feed


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מטפים בצפון

כל מה שצריך לדעת על התקנת גלגלון כיבוי אש

יועץ בטיחות אש