ציוד כיבוי אש לעסקים קטנים

ציוד כיבוי אש יכול להיות חשוב מאוד לכל המגזרים החל ממפעלים ובתי מלאכה במגר התעשייתי, עסקים שונים ומשרדים במגזר העסקי וכמובן גם למגזר הפרטי. במאמר הבא נתעכב על ציוד כיבוי אש לעסקים קטנים, נסביר מדוע החשיבות של ציוד כיבוי אש לעסקים אלו הוא מהמעלה הראשונה, איפה אפשר לרכוש את הציוד הזה וכמובן מי אוכף את הנהלים השונים בנושא.

אלו עסקים קטנים צריכים ציוד כיבוי אש?

לא כל עסק קטן צריך לרכוש ציוד כיבוי אש. יש עסקים וירטואליים לחלוטין ולכן אין צורך שהם יחזיקו שום ציוד כי גם אין להם משרד. יש עסקים קטנים שלא משתמשים בכלל באש ואין אצלם שום חומר דליק ולכן אין שום סיבה שיהיו להם מערכות כיבוי אש מורכבות. לעתים עסקים אלו שלא צריכים כלל ציוד כיבוי אש יחזיקו מטף כיבוי אש לחירום רק כי הם רוצים ולעתים יש נהלים שקובעים שבזה אפשר להסתפק. לעומת זאת יש עסקים קטנים כמו מסעדות, דוכני מזון, בתי הארחה וכן הלאה, שחייבים שיהיה להם ציוד כיבוי אש בגלל אופי הפעילות שלהם או בכלל כמות האנשים הגדולה.

כמה עולה ציוד כיבוי אש לעסקים קטנים?

ציוד כיבוי אש לעסקים יכול להגיע במחיר משתנה מאוד שינוע בין כמה מאות שקלים ועד כמה אלפי שקלים. כמובן שיש אפשרות גם להתקין מערכות מורכבות יותר כמו מערכת ספרינלקרים שתגיע למחיר של כמה עשרות אלפי שקלים. ציד כיבוי אש לעסקים יכול גם להסתכם ב-500 שקלים בשל קניה של מטף כיבוי אש קטן אחד כך שלמעשה לפני שאתם חושבים מה יהיה המחיר שתצטרכו לשלם אתם צריכים להבין מה בדיוק אתם צריכים לעסק שלכם לפי הנהלים או לפי הדרישות שלכם. לאחר מכן תצטרכו לבצע השוואה בסקר השוק וכך תוכל ולבצע את הקניה הכי משתלמת שיש.

ממי קונים ציוד כיבוי אש לעסקים קטנים?

אפשר לרכוש ציוד כיבוי אש לעסקים ממגוון רחב של חברות בטיחות באש. חברות אלו יכולות להיות אמינות מאוד אך כמובן שחשוב לאשש זאת על ידי המלצות באינטרנט. חשוב לזכור שלא מדובר בתחום רגיל, מדובר בתחום ששומר על העסק שלכם ללא נזקי השריפות ולעתים לא מדובר רק על הגנה על הרכוש אלא גם הגנה על הנוכחים במקום. חשוב לחפש את החנויות גם באינטרנט כיוון ששם תוכלו לקבל הצעות מחיר הרבה יותר אטרקטיביות. כמובן שבכל מקרה תצטרכו לשוחח עם החברה בטלפון נציגים יגיעו אליכם אך התהליך יהיה זול ונוח יותר עבורכם.

כיצד מתבצעת תחזוקה ציוד כיבוי האש?

תחזוקה של ציוד כיבוי אש חשובה מאוד ובלי התחזוקה הזו הציוד לא בטוח יהיה תקין בעתה שריפה. ציוד כיבוי אש ולו הפשוט ביותר יכול להיות מסובך מאוד לתפעול אם לא תדעו איך להשתמש בו וזו גם נקודה חשובה שצריך לזכור. יכול להיות שמטף כיבוי אש לא יפעל לכם ברגע האמת כשפורצת שריפה כי מרוב לחץ וללא תרגול נכון לא תדעו איך צריך להחזיק אותו ומה כן אפשר לעשות איתו כדי להימלט מהבניין. כמובן שהדבר הגרוע ביותר הוא שהציוד לא יהיה שימושי כמו למשל מטף שנגמר באמצע השריפה או אפילו לא מצליח להתיז את הקצף שיש בו ולכן התחזוקה חשובה במיוחד.

מי אוכף את תקינותם של ציוד כיבוי האש?

התקינות של ציוד כיבוי האש חייב להיבדק על ידי אנשי בטיחות באש. את אנשיה מקצוע הללו תוכלו למצוא דרך אותן חברות שהתקינו או מכרו את הציוד ולכן זו לא תהיה משימה מסובכת.


from a-danan.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מטפים בצפון

כל מה שצריך לדעת על התקנת גלגלון כיבוי אש

יועץ בטיחות אש