ציוד כיבוי אש מתקדם

ציוד כיבוי אש יש בשפע ולא תהיה לכם בעיה למצוא אותו אם תצטרכו. השאלה הגדולה היא האם יש ציוד כיבוי אש מתקדם יותר שיכול לעזור לכם ביעילות רבה יותר, וכמובן שיעזור לכם להבין כיצד זה בא לידי ביטוי. זה הזמן להבין מהו ציוד כיבוי אש מתקדם, כמה הוא באמת חשוב ואיפה קונים אותו.

מהו ציוד כיבוי אש מתקדם?

ציוד כיבוי אש יכול להיות הרבה יותר מתקדם ממה שנראה לכם והסיבה לכך היא החשיבות של הגנה מפני שריפות בימינו. כיום ההגנה מפני שריפות לא צריכה להיות רק למניעת פגיעה בחיי אדם אלא כדי להגן על כל התשתיות שיש במבנה כך שההתאוששות שלו משריפות תהיה הרבה יותר פשוטה. ציוד כיבוי אש מתקדם יכול להיות ציפויים מיוחדים לכבלים, גלאי עשן מתקדמים שיתריעו בדיוק רב יותר מתי מדובר בעשן משריפה ומתי לא, מערכות לנידוף העשן על ידי רצף של מפוחים, מערכות כיבוי מתקדמות כמו ספרינלקרים מסתובבים שפועלים באופן נקודתי והרשימה עוד ארוכה ומגוונת.



למה ציוד זה חשוב?

ככל שציוד כיבוי אש יהיה מתקדם יותר כך יש פחות סיכוי שייגרם נזק כביר למקום. אמנם הדבר החשוב ביותר והוא כמובן שמירה על חיי אדם אך בכל זאת לעתים האנשים בורחים מהר מאוד ולא נמצאים בסיכון בעוד שהמבנה כולו עולה בלהבות. מצב כזה יכול להרוס חיים של בן אדם באופן כלכלי ולכן לעתים יעדיף להשקיע כמה עשרות אלפי שקלים בהגנה על אותו מבנה מפני שריפות ולאחר מכן ליהנות לא רק ממבנה שעומד בשריפות בצורה טובה יותר אלא שגרת חיים הרבה יותר רגועה שמרגישה בטוחה.

מי משתמש בציוד כיבוי אש מתקדם?

בציוד כיבוי אש מתקדם נעזרים לקוחות רבים מכל המגזרים בעיקר במגזר העסקי והתעשייתי. כאשר יש צורך לרכוש מערכת כיבוי או גילוי אש או ציוד כיבוי אש למגזר הפרטי בדרך כלל הלקוחות יסתפקו בציוד בסיסי יותר בעיקר בגלל המחיר היקר שלו. כמו כן ללקוחות פרטיים הסבירות לנזקים משריפות יהיה הרבה יותר נמוך. ציוד כיבוי אש מתקדם יהיה בבתי חולים, במלונות, באתרים של חברת חשמל, אסדות קידוח וכל מקום או מבנה אחר שיש בו סיכון לשריפות קטלניות שיכולות לפרוץ בקלות רבה במיוחד. כמו כן הציוד יהיה שימושי במוסדות ממשלתיים בעיקר החשובים ביותר שבהם.

מאיפה נקנה ציוד כיבוי אש מתקדם?

אפשר לרכוש ציוד כיבוי אש מתקדם מחברות בטיחות באש כאשר חברות אלו מחכות לטלפון מכם וישמחו לעמוד לרשותכם בכל עת. הן ישלחו את הנציגים שלהן עד להיכן שתהיו וינסו לשכנע אתכם לקנות מהן בשל פרמטרים של ניסיון, מקצועיות, אמינות וכמובן גם שירות אדיב. חשוב לזכור כי הבחירה בחברה צריכה להיות אחרי שקלול של כל הנתונים. חשוב לזכור כי חברת בטיחות באש צריכה להחזיק ברישיון והיא גם חייבת בסופו של דבר להציע לכם גם שירות משלים כמו בדיקות תקינות לציוד, אחריות על הציוד אם יתגלה כתקול זמן קצר אחרי הקנייה וכן הלאה.

כמה יעלה ציוד כיבוי אש זה?

ציוד כיבוי אש מתקדם יכול לעלות החל מ-200 שקלים ועד עשרות אלפי שקלים. הכל תלוי מה בדיוק תקנו וממי תקנו, כי מטף כיבוי אש או גלאי עשן יכולים לעלות כמה מאות בודדים של שקלים בלבד בעוד שמערכות כיבוי אש או מערכות סילוק עשן יעלו כמה עשרות אלפים. כל מוצר מגיע בטווח מחירים שונה בשל פרמטרים רבים אז אם אתם רוצים לקבל הצעת מחיר מדויקת בהתאם לצרכים שלכם, תפנו לכמה מהחברות שעושות עליכם רושם טוב, תשוו את המחירים והבחירה שלכם תהיה נבונה יותר!

from a-danan.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מטפים בצפון

כל מה שצריך לדעת על התקנת גלגלון כיבוי אש

יועץ בטיחות אש