מערכת גילוי אש סמויה

מערכת גילוי אש היא מערכת שיכולה להציל חיים. רק אחרי שחווים מקרה של שריפה או שריפה שכובתה באמצעות ההתראה המהירה של מערכת גילוי האש, מבינים עד כמה היא באמת חשובה. מערכת גילוי האש מכילה חיסרון אחד שאמנם אינו גדול אך יכול מאוד להפריע, והוא האסתטיקה, לא תמיד גלאי העשן והספרינקלרים יהיו כל כך דקורטיביים אך גם לזה יש פתרון.

שהמערכת לא תפריע לכם

אי לאף אחד ספק ביעילותה וחשובה של מערכת  גילוי האש אלחוטית. היא המערכת שיכולה להציל את הבית שלכם משריפה אפילו שאתם בקצה השני של העולם, כאשר היא תשלח התראה לתחנת כיבוי האש הקרובה לביתכם והם יגיעו כדי לטפל במפגע. במקרים אחרים, היא יכולה להפעיל את הספרינקלרים שיתיזו מים אל עבר המקום הבוער ובכך יכבו את השריפה באופן מיידי. המערכת לא חייבת להפריע לכם בעין כי יש כיום אפשרות להתקין מערכת סמויה, כאשר גם הספרינקלרים יהיו סמויים לחלוטין.

מה ההשלכות של מערכות גילוי אש?

·         מערכת גילוי אש סמויה תתפקד בדיוק באותה דרך כמו מערכת גילוי אש רגילה. עצם העובדה שהיא סמויה לא אמורה להפריע לה בשום צורה לפעול אך חשוב מאוד להתקין אותה עם חברה מקצועית שיש לה הסמכה לכך. התקנה לא נכונה של מערכות גילוי אש סמויות עלולה לפגוע מאוד ביעילות שלהן ברגע האמת.
·         המערכת בדרך כלל תהיה יקרה יותר וזאת בגלל ההתקנה שלהן שמורכבת יותר. יש צורך למצוא פתרונות יצירתיים להתקנה הסמויה של המערכת כדי שלא תפריע בעיצוב וכמובן להתאים אותה למקום. המערכת הזו יכולה להיות מותקנת כעבור זמן רב יותר ובמחיר יקר יותר אך היא תהיה משתלמת למראה מושלם.

היכן נפוצות מערכות גילוי אש אלו?

מערכות גילוי אש סמויות נפוצות מאוד בדירות מגורים ובבתים פרטיים. במקומות כאלו אף אחד לא רוצה לקבל את התחושה שהוא באיזה משרד או בעסק, זה המקום הפרטי שלכם ואתם לא רוצים לראות שום ספרינקלר. ספרינקלר סמוי נפוץ גם בחלק מהמסעדות שלא מעוניינות בעיצוב רווי בספרינקלרים או בגלאי עשן שיכולים לא להתאים בצורה בולטת ומכוערת למדי.

from a-danan.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

מטפים בצפון

כל מה שצריך לדעת על התקנת גלגלון כיבוי אש

יועץ בטיחות אש